Thursday, February 24, 2011

Cabaran & Dugaan

 A week that really needs me to be patient and chill. Minggu nie boleh dikatakan minggu yg PALING TAK BEST. Benci! Benci! Benci!

1) Add Math sye FAIL.
 (Huaaa!) Nape la sye nie mmg lembab kalau bab-bab salasilah keluarga Math nie? Physics pon sye dapat C :( 

2) Minggu Merentas Desa
Mmg haru betul. Mcm nk patah dah kaki nie berjalan ke hulu ke hilir. Bengang x yah ckp la :O Kaki pon dah melecet & sakit gile. Balik rumah trus terbongkang tidur, homeworks pon jgn harap la nk siap. *Pfft.

3) Kehilangan NUR SHUHADAH ADIELA & NURUL NADIATUL SHAMIMI.
Rasenye, inilah dugaan yg paling BERAT. Org yg paling dikasihi lagi disayangi, pergi mninggalkan sye. Rasa sedih sgt, coz sye sayang sgt dorang tu. There's no word can describe how much I love the two of you, how much I care about you and how much will I miss you :(
Marina nangis tadi. Tak pe. Sye faham sgt perasaan die :S DIELA & MIMI, ILTTOYSDM! Marina, lps nie tinggal kite duorang je :'( No worries, I'm promise, that I'll always there by your side. May what will come and happen, we will always together :) I Love YouI Love You
DIELA AND MIMI, SARANGHAEYO! BOGOSHIPOYO! 
May Allah bless you and good luck in your new school life :)





I HEART M.A.M :3  

No comments:

Post a Comment

get this widget here