Monday, January 3, 2011

3 haribulan 1 :)

Ohhh, it's time for SCHOOL!!! :)
Say HELLO to my beloved SMKA, and BuBBye to super sweet HOLIDAY. ;( sobs sobs (ku masih tak rela...)
Yeah, I'm sixteen this year (dah besar da, kn?) But, masih x sedar diri lagi ney! Addict kt Korea tu x yah cakap lah, coz rasenye sume orang taw... -___-" haha. Tu x masok lagi prangai yg still cam budak-budak. Mmg x gaye umo sunggoh! Aish! Da ta tau mau ckp pe dah! ;)
My beloved 2MIN, skola dah mule ney... so lepas ney, mmg sah jarang online FB and update blog :(
Tpy tak pe, terime je coz ini utk kebaikan kite jgak. Utk menempah kejayaan di masa kelak :) [cheewaahh! ayat!!] Haha, btol tak?

 

 It's my 2MIN! :] Cute, maa! bhaha xD
Looks like they're focused themselves at something (I wonder what it is...)
Chill 2MIN
(moral value of this pic is ::: You must focus 100% when the teacher is teaching) :]


 I hope 2011 will be my year :)
Oppa, I'll do my very best in this year.

 "Message from my 1st BF"
lol
I'm really into you, Choi Minho :* ngeehee
Yeah. I will study hard, Oppa :) 
It's a MUST for me.

Hwaiting! Hwaiting! Selamat menempuh tahun 2011 utk sume! :D
Belajar elok-elok, dapatkn result yg 'baik punyaa' dalam setiap exam, ok? :)
Korang Boleh, Saya pon Boleh juga xD haha
[Subject pon makin byk ney! Aish! Takot sunggoh!]
Yaahh, whatever it is, I will try my very best. InsyaAllah.  ^^

p/s : Eh, mlm ney Marry Me, Mary laa! Kene tgok ney! :P
(Bhahahaha :] Study2 jgak, Korea jangan dilupakan! *pfftt)


No comments:

Post a Comment

get this widget here